19 października 2013

praktycznie


Kwiatuszek - patrząc z  góry,  piramidka - patrząc  od dołu.
                                                              Co to?



Mój stojak na lakiery do paznokci :)

Tzn pierwotnie to była piętrowa tacka na ciasto, lecz kiedy po raz kolejny przerzucałam ją robiąc porządki w szafkach - wpadła mi do głowy ta oto myśl. Przecież to będzie fajne miejsce na lakiery. Bedą poukładane, jeden rzut oka i już wiem na jaki kolor się zdecyduję,  będę miała dostęp do każdego i chyba nikt nie zaprzeczy, że to dość orginalne rozwiązanie.


Czy jest ładny? Ciężko powiedzieć. Mam dylemat, ale ponieważ stoi w sypialni, do której oprócz mnie i męża nikt przecież nie wchodzi więc nikt tego nie ogląda. Dla mnie liczy się niezaprzeczalna praktyczność. Każdą półeczkę poświęciłam innym typom lakierów, tj na górze lakiery nude, niżej wesołe, letnie i na dole kolory typowo jesienne, ciemne, stonowane i te klasyczne. Po wielu przeprowadzkach moich lakierów do różnych pudełek, koszyczków, pojemniczków na razie stwierdzam, ze ten sposób mnie najbardziej zadawala. I na razie nie planuję tego układu zmieniać.


13 komentarzy:

  1. I just got up from sleep and I am already reading your blog. It means something! Really useful ideas. Thnx!
    giochi perragazzes

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zapraszam do nowo powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki stojak na ciasto:) i też go przestawiam z kąta w kąt, a tu proszę jakie może mieć zastosowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super tylko trzeba mieć jeszcze co na niego postawić jak u Ciebie . Kolekcja lakierów imponująca. Moje 2 lakiery zmieszczą się wszędzie :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :-) Widzę całkiem ciekawe kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny ten stojak :)

    Pozdrawiam
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne i oryginalne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdraszczam takiej pokaźnej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju u mnie tyle lakierow, ze wsadzilam je wszystkie do jednego wielkiego pudla :)
    ten pomysl sprawdzilby sie u mnie gdybym zrobila selekcje, bo bardzo ladnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń