6 sierpnia 2012

ulubieńcy lipca






- antypespirant Dove - klasyczny zapach, który świetnie współgra z zapachem Gosh

- woda toaletowa GoshGoShe - super lekko mydlany zapach - bomba! bardzo świeży

- mascara Maybelline po raz n-ty moja ukochana zdradzam ją ale ZAWSZE do niej wracam. 

- błyszczyki Vipera Sweet&Wet - zakochałam się w nich miłością bezwarunkową - super pachną, fajnie się rozprowadzają, dają genialny efekt na ustach i bardzo podoba mi się ich opakowanie

- klapki do malowania paznokci - niezbędny gadżet kiedy w dzień chcę malować paznokcie u stóp, gdy sobie schną ja mogę się w tym czasie dowolnie przemieszczać po mieszkaniu, bez obaw że wkładając klapka zniszczę pedikiur.

to rzeczy o których albo wogóle albo dawno nie wspominałam bo o takich kosmetykach jak np samoopalacz lirene lub balsam z joanny pominę gdyz byłoby to juz nudne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz