19 marca 2012

Kakaowe masło do ciała Palmer`s

 
Moje ukochane masło. Nie znalazłam jak na razie lepszego. Uwielbiam go pod każdym względem. Zapach, działanie, konsystencja, opakowanie, wchłanianie. Jak na razie nie doszukałam się minusów. 
Pierwszy plus – zapach. Tu zbyt dużo pisać nie trzeba – naturalne masło kakaowe. Można by  nim było kanapki smarować. Mniam…. Działanie? Fantastyczne. Nawilżona skóra jeszcze długo po nałożeniu.  Wchłania się szybko, ale wchłonięcie nie jest jednoznaczne ze zniknięciem. Konsystencja budyniowa która nie spływa z dłoni podczas nakładania.  
Cena waha się od 20 zł do 25 - zależnie od sklepu. 
W zapasie już mam dwa opakowania ;D w tym jedno - nowość oliwkowe. A ja kocham wszystko co oliwkowe, z oliwką  lub z oliwki. ;D

Przepraszam za słabą jakość tego zdjęcia, ale nie miałam warunków oświetleniowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz