19 marca 2012

L`biotica Biovax intensywnie regenerująca maseczka

Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych. 
Tutaj nie będę się zbyt rozpisywać, gdyż ten produkt stał się jednym z częściej recenzjonowanych na blogach. Ale chciałam dodać coś od siebie.A mianowicie:
- pierwsza sprawa to zapach który jest niemal duszący. Jak na kosmetyk który trzymamy bardzo blisko nosa, zapach ten jest mocny i mnie przeszadza w stosowaniu tej maski. Mam nadzieję że inne wersje są przyjemniejsze.
- działanie - aby zauważyć efekty trzeba ją trzymać przynajmniej 20 min. Natomiast jest tyle masek które można zmyć już po 5 min a nawet wcześniej. Owszem, kiedy mamy czas na domowe Spa - jest super, ale przecież rzadko mamy nas tyle czasu aby się babrać. :/  niestety. Pewnie przez te 20 min zdziała na głowie cuda, ale czy potrzebne jest te aż 20 min? 
W kwestii pielęgnacji włosów jestem ignorantką. Ale wyznaję parę zasad które małym kosztem pomogły mi w uzyskaniu włosów aż za łopatki. 
- nie używać suszarki, prostownicy, lokówki itp, 
- podcinać końcówki
- nie trzeć mokrych włosów ręcznikiem
- unikać silikonów
- maski do włosów - w miarę możliwości bez silikonów - ale są takowe które działają w 3 min. Więc nie widzę sensu, chyba że trafię na taką która działa cuda. Ale prawdziwe cuda. Które będą tego warte. 


Ktoś kiedyś mi powiedział że dobrze jest dbać o urodę, ale jeśli to staje się czynnością która determinuje cały nasz dzień, to jest to przesadą. Trzeba najpierw żyć.

3 komentarze:

  1. oo chyba się na nie skuszę:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuj olejowania włosków - działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję się na te oleje, ale zostałam zalana taką ilością informacji że nie wiem które z nich będzie idealne. Muszę eksperymentować, ale przy moich ciężkich włosach i codziennym trybie pracy to bardzo niebezpieczne :) na razie podglądam dziewczyny "olejujące" :)

      Usuń